Project
Periode: Juni 2016 – maart 2019
Klant: Logge Circulair
Onderwerp: Day-to-day online marketing
Ruim drie jaar geleden is Logge Circulair de weg ingeslagen richting een circulaire wereld. Logge Circulair realiseert turn-key circulaire kantoorinterieurs. Het is belangrijk dat zij zichtbaar is in de circulaire wereld en dat opdrachtgevers hen leren kennen.
Mijn taak
Ik verzorg voor Logge Circulair de day-to-day marketing. Maandelijks overleggen we prioriteiten en bepalen we welke activiteiten we oppakken.
Doelstellingen
- Creëren van awareness bij de relevante doelgroep van Logge Circulair
- Online bouwen aan een expert status in de wereld van circulaire economie en duurzame kantoorinrichting
- Content marketing via verschillende communicatiekanalen
- Opbouwen van merkvoorkeur voor Logge Circulair
Marketingactiviteiten
- Content creatie: blogs & nieuwsartikelen schrijven
- Seo schrijven
- Website optimalisatie
- Social media
- Ontwikkeling nieuwe huisstijl
Samenwerking
Voor de bouw van de website en ontwikkeling van de nieuwe huisstijl heb ik samengewerkt met Creative Precision.